iF. Inferno
Hey, Please log in or register to get full access of the Inferno
Website

im leaving this clan !!

Page 1 of 2 1, 2  Next

Go down

im leaving this clan !!

Post  Guest on Fri Aug 12, 2011 8:35 pm

hey guys !
i have a bad news for u you!
im leaving the clan and maybe never coming back!
the reason why im leaving is because look im not old enough for this kind of stuff!
im only 12!!!!!

so peace off!

PS: and yea i will be in touch with you and please all of you give me your user names of xfire


BYE Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad will mis you I love you

Guest
Guest


Back to top Go down

Re: im leaving this clan !!

Post  iF.aDVanCe on Fri Aug 12, 2011 9:59 pm

iF(R).MGZ_KilLeRz wrote:hey guys !
i have a bad news for u you!
im leaving the clan and maybe never coming back!
the reason why im leaving is because look im not old enough for this kind of stuff!
im only 12!!!!!

so peace off!

PS: and yea i will be in touch with you and please all of you give me your user names of xfire


BYE Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad will mis you I love you

See you, good luck with whatever you do...oh yeah by the way I'm 13...

iF.aDVanCe
Owner

Posts : 78
Join date : 2011-08-08
Age : 20
Location : Vancouver, BC, Canada

View user profile http://inferno.canadian-forum.com

Back to top Go down

Re: im leaving this clan !!

Post  Guest on Fri Aug 12, 2011 10:48 pm

not 11?

Guest
Guest


Back to top Go down

Re: im leaving this clan !!

Post  iF.Reaper on Sat Aug 13, 2011 4:29 am

im 11, he's not, im younger and yet im prepared Very Happy Very Happy
avatar
iF.Reaper
Co-Founder

Posts : 130
Join date : 2011-08-08

View user profile

Back to top Go down

your not too young

Post  iF.Kato on Sat Aug 13, 2011 10:47 am

11, im 11, i just turned 11

iF.Kato
Member

Posts : 73
Join date : 2011-08-09

View user profile

Back to top Go down

Re: im leaving this clan !!

Post  Guest on Sat Aug 13, 2011 3:07 pm

first time i joined a clan, i was 7 DUDE. im still in that clan!

man, stay dude

im now 14 ;]

Guest
Guest


Back to top Go down

Re: im leaving this clan !!

Post  iF.Reaper on Sat Aug 13, 2011 4:34 pm

:O uv been playing for 7 years or more, u still havent got bored? well anyways lucky u didnt if u did then i will never have met u and my mind would be different
avatar
iF.Reaper
Co-Founder

Posts : 130
Join date : 2011-08-08

View user profile

Back to top Go down

Re: im leaving this clan !!

Post  Guest on Sat Aug 20, 2011 6:35 am

17 ftw :p

Guest
Guest


Back to top Go down

Re: im leaving this clan !!

Post  Guest on Tue Aug 23, 2011 9:43 am

well i think being 19 beats most of u guyz....

Guest
Guest


Back to top Go down

Re: im leaving this clan !!

Post  Guest on Tue Aug 23, 2011 10:39 am

No one asked you! tongue tongue tongue

Guest
Guest


Back to top Go down

Re: im leaving this clan !!

Post  Guest on Tue Aug 23, 2011 10:45 am

14 FTW!!
Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil

Guest
Guest


Back to top Go down

Re: im leaving this clan !!

Post  Guest on Tue Aug 23, 2011 11:16 am

no one has too darkfalcon

Guest
Guest


Back to top Go down

Re: im leaving this clan !!

Post  Guest on Tue Aug 23, 2011 11:22 am

does anyone care that ur 19? NO! exactly!.......and just why would u answer if no one asked you? doesnt make sense!!!

Guest
Guest


Back to top Go down

Re: im leaving this clan !!

Post  iF.Reaper on Tue Aug 23, 2011 8:01 pm

srry for this but.....

did any1 asked u to be mad at him? NO! exactly!............and why would u re-check an old topic if it doesn't concern u? doesnt make sense!!! ( or maybe it does in some ways........ ) lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol!


oh and y not argue privately instead of publicly , it doesn't concern any1 else in the clan
avatar
iF.Reaper
Co-Founder

Posts : 130
Join date : 2011-08-08

View user profile

Back to top Go down

Re: im leaving this clan !!

Post  Guest on Wed Aug 24, 2011 1:01 am

exactly my point polarbears and darkfalcon hey no need to go rage at me, i still have friends within this clan that will stand by me for things like this and i said my age cause everyone else was so yer.
see this is one person that may turn this clan to shit cause he rages at anyone who says anything that isnt in the clan, that is wat happened at ilus. So basically this is just ilus clan in a different name if u think about it......
immature u are darkfalcon......

Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad

iLµS|»MÅYH∑M«

Guest
Guest


Back to top Go down

Re: im leaving this clan !!

Post  iF.aDVanCe on Wed Aug 24, 2011 1:16 am

iLµS|»MÅYH∑M« wrote:exactly my point polarbears and darkfalcon hey no need to go rage at me, i still have friends within this clan that will stand by me for things like this and i said my age cause everyone else was so yer.
see this is one person that may turn this clan to shit cause he rages at anyone who says anything that isnt in the clan, that is wat happened at ilus. So basically this is just ilus clan in a different name if u think about it......
immature u are darkfalcon......

Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad

iLµS|»MÅYH∑M«

stop judging someone. you and him made an argument. secondly, arguing with darkfalcon doesn't even connect to the clan at all. if you want to trash-talk each other, do it privately, not here.

iF.aDVanCe
Owner

Posts : 78
Join date : 2011-08-08
Age : 20
Location : Vancouver, BC, Canada

View user profile http://inferno.canadian-forum.com

Back to top Go down

Re: im leaving this clan !!

Post  Guest on Wed Aug 24, 2011 6:58 am

BHAHAHAHAHHAHAHAHA..........omg! HAHAHHAHAH dude i wasnt raging at you! Razz its okay calm down!! its called a joke btw if u didnt already know......oh and btw im pretty sure im more mature than you!!! XD

Guest
Guest


Back to top Go down

Re: im leaving this clan !!

Post  Guest on Wed Aug 24, 2011 7:01 am

oh yeah.....i hell wanna rage at everyone so that this clan goes down!!! yup..yup!!!! i sooo wanna do that mate.....

Guest
Guest


Back to top Go down

Re: im leaving this clan !!

Post  Guest on Wed Aug 24, 2011 1:40 pm

hhhmmmmm agree with u i do not.
oh and im takin u guys down in clan war later......
u dont know how i play well most of u dont......
its on....

Cool Cool Cool Cool

iLµS|»MÅYH∑M«

Guest
Guest


Back to top Go down

Re: im leaving this clan !!

Post  Guest on Wed Aug 24, 2011 2:52 pm

iF.DARKFALCON wrote:oh yeah.....i hell wanna rage at everyone so that this clan goes down!!! yup..yup!!!! i sooo wanna do that mate.....

You're saying your mature? And I'm looking forward to the clan war Mayhem

Guest
Guest


Back to top Go down

Re: im leaving this clan !!

Post  Guest on Wed Aug 24, 2011 7:17 pm

more mature than some of u guys that cant see sense into why he started having a go at me in the first place.....
if u look
and dont worry dannyboy im looking forward to it aswell.....
u havent seen my playing style...

Guest
Guest


Back to top Go down

Re: im leaving this clan !!

Post  iF.aDVanCe on Thu Aug 25, 2011 1:58 am

iLµS|»MÅYH∑M« wrote:more mature than some of u guys that cant see sense into why he started having a go at me in the first place.....
if u look
and dont worry dannyboy im looking forward to it aswell.....
u havent seen my playing style...

stop being an arrogant retard.

iF.aDVanCe
Owner

Posts : 78
Join date : 2011-08-08
Age : 20
Location : Vancouver, BC, Canada

View user profile http://inferno.canadian-forum.com

Back to top Go down

Re: im leaving this clan !!

Post  Guest on Thu Aug 25, 2011 7:10 am

i find this funny.....cuz ur still bitching about it! hahah

Guest
Guest


Back to top Go down

Re: im leaving this clan !!

Post  iF.Reaper on Thu Aug 25, 2011 9:53 am

i don't side with any1 in a argument usually , i just stand and watch
avatar
iF.Reaper
Co-Founder

Posts : 130
Join date : 2011-08-08

View user profile

Back to top Go down

Re: im leaving this clan !!

Post  Guest on Thu Aug 25, 2011 10:40 am

oh its on and dont call me a retard or arrogant ...
like u say dont judge people advance
im starting a war now... tell me time and place ill be there
if i can connect to server and it has to be around 12:00am west australian time.

iLµS|»MÅYH∑M«

Guest
Guest


Back to top Go down

Re: im leaving this clan !!

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 1 of 2 1, 2  Next

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum